10%-os béremelés és dolgozói kedvezmény jön a PENNY-nél
Áprilistól magasabb bért és jelentős dolgozói kedvezményt is kapnak a munkavállalók
A PENNY Magyarország kiemelt célja, hogy a munkatársak kompenzációs csomagját a gazdasági helyzethez igazítsa és stabil megélhetést biztosító béreket nyújtson a számukra. A magyar munkaerőpiaci viszonylatot figyelembe véve – 2024. április 1-től átlagosan 10%-kal növekednek a bérek.
Hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca felelős munkáltatóként közel 4 milliárd forintot fordít 2024-ben a dolgozói fizetések korrekciójára. Az átlag 10%-os kompenzáció egy komplex juttatási csomag része.
A béremelés legfontosabb elemeként az alapbérek idén átlagosan 10%-kal emelkednek. Az elmúlt évek előkészítő munkálatainak eredményeként az idei évtől vásárlási kedvezményt is biztosítanak a PENNY több mint 5000 munkavállalója számára. A plusz juttatás az értékesítési hálózat és a logisztika területén legnagyobb számban foglalkoztatott kollégák alapbérére vetítetten további, akár 2-4% jövedelem növekedést jelenthet.
„2024-ben közel 4 milliárd forintot fordítunk bérfejlesztésre, és a tavalyi évben végrehajtott 17%-os emeléssel együtt összesen 27%-os jövedelem növekedést értünk el. Mostani juttatási csomagunk a hazai piaci viszonyokhoz mérten kiemelkedő, bízunk benne, hogy munkatársaink továbbra is érzik, fontosak a vállalat számára. – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A legjobb magyar munkahelyek rangsorát összefoglaló Top Employers Hungary listán a kiskereskedelmi szektorban dobogós helyen végzett a PENNY. Az év első felében végrehajtásra kerülő, valamint a tavalyi 17%-os bérfejlesztés és 60.000 Ft értékű egyszeri SZÉP kártya juttatás is azt támasztják alá, hogy a cég hosszú távon számol a munkavállalókkal és kedvező feltételeket teremtve biztosít kiszámítható és stabil megélhetést.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 231 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2024. február 2.