GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
Kérdésed van? Választ keresel? Mi segítünk Neked!
PENNY üzletek
Amennyiben elégedetlen vagy az üzletünkben vásárolt termék minőségével, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a PENNY ügyfélszolgálatával, annak érdekében, hogy a problémát megfelelően kezelhessük. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
- Hétfő-csütörtök: 8:00-17:00
- Péntek: 8:00-15:00
- Telefonszám: 06-29-339-345
- E-mail: ugyfelszolgalat@penny.hu
PENNY Kártya
A MYPENNY Fiók, azaz a digitális PENNY Kártya pár perc alatt elkészíthető ide kattintva. Amennyiben plasztik kártyát szeretnél, üzleteinkben a pénztárban van lehetőség PENNY Kártya igénylőlapot kérni. Az igénylőlapon minden kötelező mezőt ki kell tölteni, csak és kizárólag akkor érvényes az igénylés. A helyes adatokkal, teljes körűen kitöltött igénylőlapot bármely magyarországi PENNY üzletben le lehet adni. A leadástól számított 90 napon belül az igénylőlapon megadott címre postai úton kerül kiküldésre a kártya. Amennyiben már rendelkezel MYPENNY Fiókkal, plasztik kártya nem igényelhető.
Amennyiben 90 napon belül nem került kiküldésre a plasztik kártya, a következő okok egyike állhat fenn:
- az igénylőlap hiányosan került kitöltésre (a kötelezően kitöltendő mezők valamelyike nem került kitöltésre) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap helytelen adatokkal került kitöltésre (a helytelen cím miatt a küldemény kézbesíthetetlen lehet) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap nem olvashatóan került kitöltésre (nem nyomtatott betűvel, vagy piros tollal) - helyette új, megfelelően kitöltött igénylőlap adható le
- a vásárló már rendelkezik MYPENNY Fiókkal - ebben az esetben plasztik kártya nem állítható ki
Amennyiben 90 napon belül nem került kiküldésre a plasztik kártya, a következő okok egyike állhat fenn:
- az igénylőlap hiányosan került kitöltésre (a kötelezően kitöltendő mezők valamelyike nem került kitöltésre) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap helytelen adatokkal került kitöltésre (a helytelen cím miatt a küldemény kézbesíthetetlen lehet) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap nem olvashatóan került kitöltésre (nem nyomtatott betűvel, vagy piros tollal) - helyette új, megfelelően kitöltött igénylőlap adható le
MYPENNY Fiók (digitális PENNY Kártya)
A PENNY Fióknak köszönhetően a PENNY kártyád még több előnnyel jár, melyek személyreszabottak:
- Digitális PENNY kártya: Otthon maradt plasztikkártyád? Semmi gond: PENNY kártyád mindig kéznél van okostelefonodon.
- Személyreszabott kuponok
- Kiemelt promóciók
- Személyes adatok gyors és egyszerű módosítása
A PENNY Fiók létrehozásához rendelkezned kell saját PENNY Kártyával.
- Ha már rendelkezel plasztik PENNY kártyával, és minden kötelező mezőt (név, lakcím, születési dátum, aláírás, adatvédelmi nyilatkozat elfogadása) kitöltöttél a PENNY Kártya igénylőlapján, (illetve papír formátumú igénylőlap esetében a kitöltött igénylőlapot az igényléstől számított 90 napon belül leadtad egy PENNY üzletben), el tudod készíteni személyes PENNY Fiókodat a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.
- Ha rendelkezel plasztik PENNY kártyával, azonban ezek az adatok hiányosan, vagy nem kerültek kitöltésre, nincs lehetőség PENNY kártyádhoz PENNY fiókot regisztrálni. Kérjük, igényelj új digitális PENNY kártyát pár perc alatt a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.
Amennyiben rendelkezel érvényes, jelenleg is használható plasztik PENNY kártyával, abban az esetben a regisztráció során (https://www.penny.hu/regisztracio) a Rendelkezem már plasztik PENNY Kártyával? kérdés alatt található Igen, rendelkezem plasztik PENNY kártyával menüpontra szükséges kattintani. Kérjük, a kártya kép alatt a plasztik PENNY kártyán található vonalkód alatti számsorozatot gépeld be, majd a TOVÁBB gombra kattints. Ekkor aktiváló kódot szükséges beírni, melyet bármelyik magyarországi PENNY üzletben lehetséges kérni munkatársainktól, illetve e-mailben, amennyiben korábban a plasztik kártyához tartozó jelentkezési lapon leadásra került. Amennyiben nem adtál meg e-mail címet a jelentkezési lapon, abban az esetben az e-mail cím megadásakor nem érkezik aktiváló kód e-mailben, az üzletben lehetséges az aktiváló kód igénylése.
Az aktiváló kód begépelése után, kérjük, írd be a szükséges adatokat, majd a Tovább gombot nyomd meg. Ezután egy megerősítő e-mail érkezik a megadott e-mail fiókba. Amennyiben nem találod a Beérkezett levelek között, kérjük, nézd meg a Promóciók, vagy a Spam/Levélszemét mappában is. Megerősítés után lehetséges a MYPENNY fiókba belépni. A MYPENNY fiókod a digitális PENNY kártyádat tartalmazza, továbbá személyes adataidat, melyeket bármikor, könnyedén módosíthatsz a fiókon belül a Személyes adataim megtekintése, majd a Szerkesztés fülre kattintva. Amennyiben elkészítetted MYPENNY fiókodat, a továbbiakban az alábbi linkre kattintva tudsz bejelentkezni: https://www.penny.hu/
(Felhívjuk figyelmedet, hogy bejelentkezésnél kizárólag e-mail címét és jelszavát szükséges begépelni, a jelszó minimum 8 vagy több karakter, legalább 1 nagybetűt, 1 számjegyet és 1 speciális karaktert tartalmaz). A digitális PENNY kártyát lehetőség van okos eszközödön (például okostelefon) PENNY applikációban felmutatni üzleteinkben. A PENNY applikációja letölthető az ANDROID (Google Play Áruház) és IOS (App Store) operációs rendszer felhasználói részére, továbbá a következő linkre kattintva is elérhető: https://www.penny.hu/penny-applikacio
Tájékoztatunk továbbá, hogy amennyiben nem rendelkezel okostelefonnal, úgy digitális kártyádról szóló képernyőképet kinyomtatva, papíron is be tudod mutatni munkatársaiknak a kasszánál. Fontos, hogy a vonalkód jól olvasható legyen rajta. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy okoseszközzel nem rendelkező Vásárlóink számára hosszú távon is kielégítő megoldást nyújthassunk.
Kérjük, legyél szíves megadni e-mail címedet, születési dátumodat és jelszavad, majd a TOVÁBB gombra kattintani. (Felhívjuk figyelmedet, hogy bejelentkezésnél kizárólag e-mail címet és jelszavadat szükséges begépelni, a jelszó minimum 8 vagy több karakter, legalább 1 nagybetűt, 1 számjegyet és 1 speciális karaktert tartalmaz). Egy megerősítő e-mail érkezik a korábban megadott e-mail fiókba. Ekkor az Aktiválom a fiókom gombra szükséges kattintani, majd megadni a kért adatokat, és a Tovább gomb megnyomásával lehetséges továbblépni. A MYPENNY fiókod a digitális PENNY kártyádat tartalmazza, továbbá személyes adataidat, melyeket bármikor, könnyedén módosíthatsz a fiókon belül a Személyes adataim megtekintése, majd a Szerkesztés fülre kattintva. A digitális PENNY kártya nem kézzel fogható kártya, kizárólag a MYPENNY fiókban, és az applikációban megjeleníthető kártya. A digitális PENNY kártya más úton való megküldésére nincs lehetőség, sem elektronikus (e-mailben), sem postai úton.
Amennyiben elkészítetted MYPENNY fiókodat, a továbbiakban az alábbi linkre kattintva tudsz bejelentkezni: https://www.penny.hu/ (profil ikon)
A digitális PENNY kártyádat lehetőség van okos eszközödön (például okostelefon) PENNY applikációjában felmutatni üzleteinkben. A PENNY applikáció letölthető az ANDROID (Google Play Áruház) és IOS (App Store) operációs rendszer felhasználói részére, továbbá a következő linkre kattintva is elérhető: https://www.penny.hu/penny-applikacio
Tájékoztatunk továbbá, hogy amennyiben nem rendelkezel okostelefonnal, úgy digitális kártyádról szóló képernyőképet kinyomtatva, papíron is be tudod mutatni munkatársaiknak a kasszánál. Fontos, hogy a vonalkód jól olvasható legyen rajta. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy okoseszközzel nem rendelkező Vásárlóink számára hosszú távon is kielégítő megoldást nyújthassunk.
A plasztik és digitális PENNY Kártya előnyei
Új törzsvásárlóinkat első 10.000 Ft feletti PENNY kártyával történő (digitális vagy plasztik) vásárlásuk alkalmával egyszeri, 1000 Ft-os kedvezménnyel ajándékozzuk meg.
A kedvezmény a vásárlási feltételek teljesülése esetén a blokk végösszegéből automatikusan levonásra kerül.
A vásárlás végösszegébe a betétdíj összege nem számít bele. A kedvezmény nem vonható össze más kuponnal/végösszegi kedvezménnyel. A vásárlói kupon készpénzre nem váltható, és üvegbetét díjra, OTC gyógyszerekre, hűségpromócióban szereplő termékekre nem vonatkozik. Penny ajándékkártya vásárlásához a kupon nem használható fel.
Kérjük, figyelmesen olvasd el a PENNY Kártya részvételi feltételeket. Személyre szabott ajánlatokra jogosult (PENNY kártya igénylőlapon vagy MYPENNY fiók regisztráció során a kötelezően kitöltendő mezőkön felül megadták érvényes e-mail címüket, engedélyezték a személyre szabott ajánlatok küldését e-mailen keresztül, valamint engedélyezték a Profilozást) Vásárlóinkat évente egyszer, születésnapjuk hónapjában meglepjük egy egyszeri 10%-os kedvezménykuponnal. A kupon a születésnap hónapjának első 5 munkanapján belül kerül kiküldésre, a Vásárló törzsvásárlói adatbázisunkban szereplő e-mail címére. A kupon az e-mailben szereplő érvényességi időn belül használható fel a PENNY magyarországi üzleteiben, plasztik vagy digitális PENNY kártya használata mellett.
A kupon nem átruházható, kizárólag a kuponra jogosult Törzsvásárló azon PENNY kártyájának használata mellett érvényesíthető, amelyhez a kupont kapta. Az adott hónapban születésnapi kuponra jogosult törzsvásárlók körének elbírálása minden hónap 25-én történik, a törzsvásárlói adatbázisunk akkori állapota szerint. Kuponra jogosult minden olyan törzsvásárló, aki fenti feltételeknek megfelelően szerepel adatbázisunkban az elbírálás időpontjában. Minden jogosult törzsvásárló számára évente legfeljebb egy kupon kerül kiküldésre. A kedvezmény nem vonható össze más kuponnal/végösszegi kedvezménnyel, 50.000, azaz ötvenezer Ft feletti vásárlás esetén nem érvényesíthető. A vásárlói kupon készpénzre nem váltható, és üvegbetét díjra, OTC gyógyszerekre, hűségpromócióban szereplő termékekre nem vonatkozik. PENNY ajándékkártya vásárlásához a kupon nem használható fel.
Kérjük, figyelmesen olvasd el a PENNY Kártya részvételi feltételeket. A születésnapi kuponra jogosult törzsvásárlók körét a születésnap hónapját megelőző hónap 25-én bíráljuk el.
Amennyiben nem került kiküldésre kupon, a következő okok valamelyike miatt fordulhat elő:
- A vásárló a születésnap hónapját megelőző hónap 25-én még nem szerepelt törzsvásárlói adatbázisunkban
- A vásárló nem adta meg érvényes e-mail címét a kártya igénylésekor, vagy helytelenül adta meg
- A vásárló az igényléskor nem engedélyezte a személyre szabott ajánlatok kiküldését e-mailben
- A vásárló nem engedélyezte a profilozást
Kérjük, figyelmesen olvasd el az e-mailben kapott kupon felhasználási feltételeit. A kuponra jogosult vásárló csak és kizárólag azzal a plasztik vagy digitális PENNY Kártyájával jogosult a kupon beváltására, amelyhez kapta a kupont.
A kupont az e-mailben szereplő érvényességi időn belül lehetséges beváltani, az e-mailben megjelölt felhasználási feltételek mellett.
A kedvezmény érvényesítéséhez a pénztárnál szükséges a kuponra jogosult plasztik, vagy digitális PENNY Kártya vonalkódjának, valamint a kupon vonalkódjának leolvasása. A kupon vonalkódja digitális, vagy kinyomtatott formában is bemutatható. Amennyiben a kedvezmény érvényesítése sikeres, a nyugtán tájékoztatás olvasható róla.
A kuponra jogosult vásárló csak és kizárólag azzal a plasztik vagy digitális PENNY Kártyájával jogosult a kupon beváltására, amelyhez kapta a kupont.
Amennyiben sikertelen a kupon beváltása, a következő okok valamelyike miatt fordulhat elő:
- A vásárló egy másik plasztik, vagy digitális PENNY Kártyával próbálja beváltani a kupont, nem azzal, amelyhez kiküldésre került. A kupon nem átruházható.
Kérjük, ellenőrizd, hogy azzal az e-mail címmel, amelyre érkezett a kupon, van-e másik plasztik, vagy digitális PENNY Kártyád regisztrálva. Adataidat a https://adatvedelem.penny.hu/ linken keresztül is le tudod kérdezni. - Az e-mailben szereplő felhasználási feltételek valamelyike nem teljesült.
PENNY Adatvédelem
PENNY Hírlevél
PENNY weboldal és Applikáció
Megközelítőleg 2000 terméket tartunk állandó kínálatban, illetve minden héten különböző promóciókkal, rövidebb időszakig elérhető termékekkel élünk Vásárlóinknak, annak érdekében, hogy a szortimentet bővítsük és a vásárlói élményt fokozzuk.
Amennyiben bejelölöd, mely üzlet található a közeledben, tájékozódhatsz ajánlatokról, aktualitásokról, melyek a kiválasztott üzletben érhetőek el.
A www.penny.hu weboldal minden oldalának alján, a láblécben elérhető az applikáció letöltésére irányuló lehetőség. Ezen keresztül letöltheted a díjmentes APP-ot és díjmentesen használhatod azt.
További információkért keresd fel a Penny APP oldalunkat!
Vásárlás, visszáru, fizetőeszközök
Amennyiben a megvásárolt termékben minőségi hibát észlelsz, azt az észleléskor, mielőbb jelezd irányunkba (PENNY üzlet vagy Ügyfélszolgálat)
Az ügyintézés során szükségünk lesz a vásárlást igazoló bizonylatra, vagy a vásárlás pontos időpontjára, üzlet megnevezéssel együtt, vagy a vásárlás során érvényesített PENNY Kártya számra.
Egyes termékcsoportok garanciális időszaka eltérő lehet - akár 2 hónap és 2 év között - , ezt minden esetben az aktuális jogszabály határozza meg. Részletekért kérjük, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.