A vásárlók után, a szakma is felfigyelt a sajátmárkás termékekre
Hétszeres díjazott a PENNY Magyarország
Nagy változásokon ment keresztül a diszkontlánc folyamatosan bővülő sajátmárkás termékkínálata. Az üzletek mellett ugyanis a szortiment is megújult; modern külsővel, változatlanul magas minőséggel tértek vissza a boltok polcaira. A már korábban is számos alkalommal díjazott termékek idén is rangos elismerést zsebeltek be a kiskereskedelmi szektor egy meghatározó versenyén, ahol hét kategóriában is elnyerték az Év sajátmárkás terméke díjat.
Az utóbbi évek során a PENNY Magyarország jelentős arculatváltáson ment át, amely nem csak üzleteit, de sajátmárkás termékeinek megjelenését és számát is érintette. A kínálat 25 márkára, és közel 1500 termékre nőtt, ezzel a számmal a teljes szortiment felét teszik ki sajátmárkás termékek. A vonzó és modern bolti arculathoz igazított új csomagolások mellett a diszkontlánc kibővítette kényelmi és egészséges termékkínálatát mentes, vegán és bio termékekkel. Ezek a márkák kiváló ár-érték arányú alternatívát jelentenek a vásárlók számára, a megnövekedett eladások pedig igazolják, hogy a minőségi és elérhető árú termékek egyre népszerűbbek a fogyasztók körében.
A saját márkás PENNY-termékek nemcsak a vásárlók tetszését nyerték el
A versenyen nem kevesebb, mint hét termék nyerte el az Év Sajátmárkás terméke díjat saját kategóriájában. A PENNY kényelmi választéka idén elsöprő sikert aratott, ami bár eddig is közönségkedvencek számított a vásárlók körében, most szakmai szempontból is bizonyította mentes, vegán és bio termékkínálatának minőségét. 2024-ben az Év Sajátmárkás termékei közé került: az egyik örökzöld termék, a Sissy Tejföl, az igazi olasz ízvilágú San Fabio Mascarpone, és a San Fabio Bazsalikomos Szósz. Díjat zsebeltek be a sűrű hétköznapok ínycsiklandó támogatói, a Penny To Go Mozzarellás Pizza, és a Penny To Go Meggyleves, valamint a fenntartható kínálat sláger terméke, a Food For Future Vegán Ropogós Rudacskák. Mindemellett a gyerekek egyik kedvence, a Fagylakoma Dinó Nuggets is sikert aratott a versenyen.
“A PENNY-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy a változó fogyasztói igényeknek megfelelő kínálatot tudjuk biztosítani vásárlóink számára, hiszen pozitív visszajelzéseik kiemelten fontosak számunkra. Már csak azért is, mert éppen az ő véleményük az, ami alapján tovább fejlesztjük, és bővítjük saját márkás választékunkat. Örömünkre szolgál, hogy az elnyert díjak segítségével felhívhatjuk figyelmüket a sajátmárkás termékeink értékeire és megbízható minőségére.“ – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 233 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2024. június 13.