Csonka Pici mostantól a PENNY „tudományos munkatársa”



Az ár mellett a minőség is fontos szerepet kap a PENNY új kampányában

Újabb nagyszabású marketingkampányra kötött szerződést az üzletlánc a népszerű színész-énekessel, Csonka Andrással. Az új közös videókban az ország Picije ezúttal nemcsak a pénztárcabarát árakra hívja fel a figyelmet, hanem a PENNY egyéb termékelőnyeit is teszteli majd. Kreatív és vicces megoldásokból természetesen ezúttal sem lesz hiány.


Tovább folytatja sikeres „PICI árak” kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi üzletlánca, a népszerűsítő anyagok főszereplője továbbra is Csonka András marad. A pénztárcabarát árak mellett azonban a PENNY egyéb termékelőnyei – az árukínálat frissességét, a széles választékot és a kiváló minőséget – is próbára teszi. A PENNY azt ígéri, hogy Pici a „hivatásos tesztelő” szerepében, a bemutatott helyzetek egyediségének és komikumának köszönhetően emlékezetes módon hívja majd fel a figyelmet az üzletlánc kiváló minőségű, mégis pénztárcabarát termékeire.


„A kampány fő üzenete: A PENNY kiállja a próbát! Ennek szellemében Csonka Pici most egy teljesen új szerepben jelenik meg. Egyfajta „tudományos munkatársként” demonstrálja a PENNY különféle termékelőnyeit. A nyelvi játék továbbra is megmaradt, de Pici most még meghökkentőbb és szokatlan helyzetekben jelenik meg, hogy emlékeztessen bennünket a PENNY kínálatának frissességére, a széles termékválasztékra és a kiváló minőségre” – mondta Varga Noémi, a PENNY magyarországi marketingigazgatója.


A kampány előzetese az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=XCMvj9ipoEs


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. szeptember 13.