Egymilliót kapott a PENNY nyereményjátékának győztese



Az idei év fődíja Püspökladányban talált gazdára


Ismét hatalmas sikerrel zárult az immár hagyományos, Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel! elnevezésű nyereményjátékunk. Az idei év egyik legnagyobb újdonsága, hogy már nemcsak az akciós újságban szereplő termékek regisztrációjával, hanem a boltokban megtalálható valamennyi védjegyes árucikkel is lehetett játszani, amely több mint 500 tételt jelent.

A Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös nyereményakció során a résztvevők napi ajándékként egy-egy értékes fejhallgatót nyerhettek, heti nyereményként pedig egy okosórát vihettek haza. Azok, akik viszont PENNY Kártyát használtak a fizetésnél, egy márkás elektromos rollerrel gazdagodhattak. Az egymillió forintos fődíjat egy püspökladányi lakos nyerte meg, aki két sajátmárkás termékkel, egy Karát csirkemell sonkával és egy Dárdás sertés májassal regisztrált a nyereményjátékra, mindkettő a Magyar Termék védjegyes termékek sorát gazdagítja.

„Idén különösen büszkék lehetünk nyereményjátékunkra, hiszen a PENNY elsőként terjesztette ki az akciót valamennyi Magyar Termék árucikkre. Számunkra évek óta kiemelt cél, hogy növeljük a hazai származású árucikkek számát az országban található mind a 227 üzletünkben. A teljes kínálatunkat képező mintegy 2500 termék közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

„Igazán sikeresnek értékeljük a PENNY-ben immár második alkalommal közösen megszervezett nyereményjátékot, amely a tavalyi rekordot is túlszárnyalta termékvásárlásban és kódfeltöltésben egyaránt. A széles körű összefogásnak köszönhetően 20 ismert hazai márka termékei kerültek be az akcióba. A fogyasztók saját maguk tapasztalhatták meg, hogy milyen több száz védjegyes termék közül vásárolni, akár újakat kipróbálni és az értékes nyereményekért indulni” – tette hozzá Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.