Séfnek állt szerelme kedvéért Monoki Lehel műsorvezető!
Bio, csökkentett cukortartalmú és mentes élelmiszerekből készültek a grillkülönlegességek
Egy profi séf közreműködésével, közkedvelt influenszerek társaságában tartott grillpartit Monoki Lehel műsorvezető. A hobbiséf a PENNY grillkínálatából, illetve az áruházlánc új bio, csökkentett cukortartalmú és mentes élelmiszereiből készített ínyenc falatokat.
Fess kötényben, grillcsipesszel a kezében, vidáman sztorizva készítette a finomabbnál finomabb falatokat a műsorvezetői szerepben már sokszor bizonyító Monoki Lehel. Most ő volt a konyhafőnök, és nem a kedvese, az egykori világbajnok öttusázó, Gyenesei Leila, aki manapság szintén tévés műsorvezetőként aratja sikereit. Lehel a profi séf, Bartal Sándor közreműködésével készítette el a szezonnyitó grillpartin megjelent szerelme, illetve a többi vendég – köztük az online térben Lusta Lány néven futó influenszer – kedvenceit.
„Nemcsak a munkám révén, hanem civilben is közel áll hozzám a sport és ezáltal az egészséges életmód, amely ugyebár az étkezésen alapul. Mindkettő fontos szerepet játszik a Leilával közös életünkben, például együtt futunk és edzünk, és természetesen odafigyelünk arra, hogy mi kerüljön otthon az asztalra” – kezdte az Arena4 és a TV2 műsorvezetője. „Szeretünk közösen főzni, ilyenkor nyáron pedig a grillezés szenvedélyének hódolunk, bár egyelőre a belvárosi lakásunk teraszán, ám egy kertes ház az álmunk. Jó lenne, ha pár év múlva mi is ilyen nagyszabású grillpartit tarthatnánk a baráti körünk számára.”
A grillparti hobbiséfje és a profi szakember a PENNY nyári grillkínálatából származó, új bio, csökkentett cukortartalmú és mentes élelmiszereiből is válogathatott a fenséges ebédhez. Hazánk vezető áruházlánca büszke arra, hogy a felhasznált alapanyagaik jelentős része hazai termelőktől származik, ezzel is kihangsúlyozva legfőbb célját, hogy a Magyarország-szerte található 227 üzletében növelje a magyar termékek számát. A nyári időszakban amúgy is szinte száz százalékban hazai eredetű termékek biztosítják az üzletek zöldség és gyümölcs kínálatát.
A speciális étrendet követők is egyre komfortosabban érezhetik magukat a PENNY egyre szélesebb élelmiszerkínálata révén. A glutén- és laktózmentes, cukorkontroll, bio és vegán termékpaletta ugyanis nem csak az egyes ételintoleranciában szenvedők számára kínál ízletes megoldást. Az üzletlánc sokszínű megoldásai révén egyébként mindenki tehet a fenntartható jövőért: a tisztán növényi alapú termékeknek ugyanis kisebb karbonlábnyomuk van, mint azok állati eredetű alternatíváinak.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.