Ismét taroltak a PENNY saját márkás termékei



Hat kategóriában is díjazták az üzletlánc egészségtudatos árucikkeit


Hat kategóriában is megszerezték az elsőséget a Store Insider magazin, Minőségi mentes és funkcionális termékek versenyén a PENNY Sissy és Food for Future saját márkás termékei. A 2023-as évben rekordszámú, több mint 150 nevezett termék közül került ki győztesen az üzletlánc 5 tétele a mentes, 1 terméke pedig a funkcionális termékek kategóriából.


A verseny zsűritagjai összetett szempontrendszer alapján értékeltek. Önmagában az, hogy egy terméket mentes kategóriába sorolnak, korántsem bizonyult elegendőnek: ízében, állagában, megjelenésében, összetételében és még csomagolásában is ki kellett emelkednie versenytársai közül. A PENNY termékei sikeresen vették az akadályokat és a dobogó legfelső fokán végeztek.


A „Mentes tejtermék alternatíva” kategóriában 3 termék győzedelmeskedett: a kefir alkategória győztese a Sissy laktózmentes kaukázusi kefir, a tejital alkategória győztese a Sissy Laktózmentes light kakaó, a körözött alkategória győztese pedig a Sissy laktózmentes házias körözött lett. Szintén egy Sissy termék, a 0%-os áfonya-málna joghurt került ki győztesként a „Cukortartalmában csökkentett gyümölcsjoghurt” funkcionális kategóriából. A Food for Future vegán termékcsalád készítményei is jelesre vizsgáztak és első helyet szereztek két kategóriában.


„Büszkék vagyunk rá, hogy saját márkás termékeink több rangos szakmai versenyen és termékteszten értek fel a dobogó csúcsára. A legutóbbi sikerek azt is bizonyítják, hogy ezen termékeink ugyanolyan megbízható minőségűek, mint a gyártói márkás társaik, ráadásul kiváló ár-érték arányúak. A szakmai elismerések mellett természetesen a fogyasztóink pozitív visszajelzései is kiemelten fontosak, hiszen éppen az ő véleményük alapján fejlesztjük tovább saját terméknév alatt megjelenő kínálatunkat” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 230 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. november 24.