Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kizárólag hazai beszállítók termékeiből válogathatunk négy kategóriában is
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben a vásárlókat, ezzel a lépéssel is tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét a magyar agrárium támogatása iránt.
Március 16-tól, négy termékkategóriában, kizárólag magyar forrásból származó zöldségek érkeznek a PENNY raktáraiba, valamint üzleteibe. A lédig fürtös paradicsom és TV paprika, valamint a darabos hegyes erős- és lecsópaprika kínálat így, egyedülálló módon, teljes mértékben hazai eredetű a PENNY-ben.
“A polcainkon található, kiváló minőségű, magyar paradicsom és paprika kínálat büszkeséggel tölti el a PENNY Magyarország csapatát, hiszen folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel hozzájárulhatunk a hazai agrárium támogatásához. Az értékesítési lánc rövidítése és a fenntartható, helyi élelmiszertermelés támogatása, az átláthatóság és minőség melletti elkötelezettségünk fontos részei, így örülünk, hogy ilyen remek, hazai beszállító partnerekkel együttműködve tudjuk kiszolgálni a vásárlóinkat ebben az időszakban.” – nyilatkozott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A szezon beköszöntével az olyan klasszikus kedvencek, mint a lecsó, a töltött paprika, a sült paradicsom krémleves, vagy csak a húsvéti hidegtál kísérői most mind magyar eredetű zöldségekből készülhetnek. Ráadásul a PENNY heti akcióinak és a hűségprogramnak köszönhetően akár 40%-kal kedvezőbb áron bonyolíthatják le az ünnepi nagybevásárlást a fogyasztók.
Nemcsak a frissárú kategóriában erős a hazai elköteleződés
A megújult Sissy a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja, a vásárlók már 27 éve élvezhetik megbízható, minőségi tejtermékeit. Az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, tehát kizárólag hazai gazdaságokból kerül a boltokba. Emellett az üzletekben megtalálható húskészítmények több mint 70%-a magyarországi üzemekből származik.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 231 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2024. április 2.