Okos megoldások születtek a MATE és a PENNY közös ötletversenyén
Kétmillió forint összdíjazású, többfordulós hallgatói ötletversenyt rendeztek a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem és a PENNY üzletlánc együttműködésével. A tavasszal kiírt megmérettetésen bemutatott projektötletek fókuszában olyan kommunikációs megoldások álltak, amelyek a 18-25 éves korosztály körében tehetik még népszerűbbé az üzletlánc 229 megújult üzletét, valamint a 2019-hez képest 30 százalékkal kibővült termékpalettáját.
Még 2022 tavaszán kötött együttműködési megállapodást a MATE a PENNY-vel, amelynek fókuszában az élelmiszermérnöki szakos hallgatók nagyvállalati elvárásokra történő felkészítése és az oktatás fejlesztése állt. Az üzletlánc továbbá szakmai gyakorlati helyet is biztosít a hallgatóknak, szakemberei pedig részt vesznek az élelmiszerkereskedelem specializáció oktatási és szakmai munkájában.
A hallgatói ötletversenyre összesen 23 csapat nevezett, ebből ötöt választott ki a zsűri. A fődíjas Fillér és ezüstérmes Super Sellers csapatok projektötlete abból indult ki, hogy a fiatalok jelentős része az Instagramon és a TikTokon tölti az ideje nagy részét. Így az e platformokon való aktív jelenlét, valamint a kínálatot, akciókat és üzleti kulisszatitkokat bemutató kreatív videók kiváló kapcsolatteremtési lehetőséget jelenthetnek a fiatalok és a PENNY között.
A dobogó harmadik fokára az Okos megoldások csapata állhatott, akik a PENNY applikáció funkcióit fejlesztették tovább. A fődíjas Fillér csapat az egymillió forintos pénzjutalom mellett felsővezetői mentorálás lehetőségét is elnyerte. Ez utóbbi során a hallgatók betekintést nyerhetnek a PENNY általuk választott vezetőjének munkájába, továbbá kérdéseket tehetnek fel és tanácsokat kérhetnek szakmai fejlődésük érdekében.
„Egyetemünk mindig kiemelt figyelmet fordít az innovatív gondolkodásra és a tudományos eredmények gyakorlatban való alkalmazására, amit az is kiválóan bizonyít, hogy kutatóink nevéhez több szabadalom és oltalom is fűződik. Ugyanígy kiemelt szempont számunkra a tehetséges hallgatók innovatív gondolkodásra ösztönzése is, melyet a MATE x PENNY ötletverseny megvalósítása még tovább erősített” – emelte ki az együttműködés kapcsán Dr. Gyuricza Csaba, a MATE rektora.
„Támogató munkaadóként a PENNY örömmel áll minden olyan kezdeményezés és kreatív megoldás mögé, amellyel támogathatjuk a következő generációt, hiszen ők építik a jövőt. Mi magunk is számos vállalati programot kínálunk azon fiatalok részére, akik a kereskedelemi pályát választják. Büszkén mondhatom el, hogy egy nagyszerű együttműködés részesei lehettünk és mindenképpen keresni fogjuk a lehetőségeket a folytatásra” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2023.06.13.