PENNY Kártya ügyfélszolgálat
Hívj minket, írj nekünk!
PENNY Kártya
A MYPENNY Fiók, azaz a digitális PENNY Kártya pár perc alatt elkészíthető ide kattintva. Amennyiben plasztik kártyát szeretnél, üzleteinkben a pénztárban van lehetőség PENNY Kártya igénylőlapot kérni. Az igénylőlapon minden kötelező mezőt ki kell tölteni, csak és kizárólag akkor érvényes az igénylés. A helyes adatokkal, teljes körűen kitöltött igénylőlapot bármely magyarországi PENNY üzletben le lehet adni. A leadástól számított 90 napon belül az igénylőlapon megadott címre postai úton kerül kiküldésre a kártya. Amennyiben már rendelkezel MYPENNY Fiókkal, plasztik kártya nem igényelhető.
Amennyiben 90 napon belül nem került kiküldésre a plasztik kártya, a következő okok egyike állhat fenn:
- az igénylőlap hiányosan került kitöltésre (a kötelezően kitöltendő mezők valamelyike nem került kitöltésre) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap helytelen adatokkal került kitöltésre (a helytelen cím miatt a küldemény kézbesíthetetlen lehet) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap nem olvashatóan került kitöltésre (nem nyomtatott betűvel, vagy piros tollal) - helyette új, megfelelően kitöltött igénylőlap adható le
- a vásárló már rendelkezik MYPENNY Fiókkal - ebben az esetben plasztik kártya nem állítható ki
Amennyiben 90 napon belül nem került kiküldésre a plasztik kártya, a következő okok egyike állhat fenn:
- az igénylőlap hiányosan került kitöltésre (a kötelezően kitöltendő mezők valamelyike nem került kitöltésre) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap helytelen adatokkal került kitöltésre (a helytelen cím miatt a küldemény kézbesíthetetlen lehet) - helyette új, helyesen kitöltött igénylőlap adható le
- az igénylőlap nem olvashatóan került kitöltésre (nem nyomtatott betűvel, vagy piros tollal) - helyette új, megfelelően kitöltött igénylőlap adható le