
Gyakran Ismételt Kérdések
A szolgáltatás a Bp. Véső utcai PENNY üzletben érhető el jelenleg.
A helymeghatározás és a kamera segítségével tudod elkezdeni a termékek szkennelését az üzletben.
A friss pékárukat a vásárláshoz adhatjuk a polccsíkon levő árkijelzőn található vonalkód szkennelésével, vagy a pénztárnál is a vásárláshoz adhatjuk.
A lédig zöldség és gyümölcs termékeket nem lehet a Scan & Go alkalmazáson keresztül rögzíteni. Ezen termékeket szükséges külön lemérni az önkiszolgáló pénztárnál, vagy a pénztárosnak átadni, hogy adja hozzá a vásárlásunkhoz a fizetés előtt.
Igen, PENNY Kártya nélkül is igénybe vehető a szolgáltatás.
Igen, rögzítheted, de a vásárlás során a pénztárnál szükséges a PENNY Kártyád felmutatása az aktuális kedvezmények érvényesítéséhez.
Igen, a korábbi vásárlások elérhetőek a Profil - Korábbi bevásárlások menüpont alatt.
A bevásárlásod értékelése fontos számunkra, mert így visszajelzést kapunk arról, hogy az APP és a folyamat mennyire vásárlóbarát és további fejlesztéseket tudunk eszközölni.