Több ezer rászorulónak segített a PENNY
Egy kamionnyi élelmiszerrel támogatta a Magyar Élelmiszerbank Adománykonvoját az üzletlánc
A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó hagyományát, ismét csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” kezdeményezéséhez. Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett konvoj 45 millió forint értékű adományt szállított, a 30 ezer kilogramm súlyú szállítmányból a következő napokban 9 ezer csomag készül rászoruló családok számára. Az üzletlánc egy kamionnyi élelmiszerrel, köztük sajátmárkás termékeivel járult hozzá a kezdeményezéshez.
Az Élelmezési Világnap apropóján szervezett esemény keretében egy 200 méter hosszú járműkonvoj szelte át a várost, hogy segítséget nyújtsanak a nélkülözőknek. A PENNY által felajánlott élelmiszerek között a saját márkás Sissy, Salty és San Fabio termékek is megtalálhatóak voltak. A vállalat aktívan részt vesz a élelmiszerpazarlás elleni küzdelemben, valamint kiemelt célja a rászorulók támogatása, így ez a mostani felajánlás is része a fenntarthatósági törekvéseinek.
„Vállalatunk évek óta elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, és fontos számunkra, hogy szerepet vállaljunk az ilyen típusú kezdeményezésekben. Ez az adományozás nemcsak a nélkülözők számára jelent segítséget, hanem az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet is támogatja, amely szintén kiemelt célunk.” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás globális probléma, amely tovább növeli a rászorulók nehézségeit. Szervezetünk célja, hogy felkutassa és megmentse azokat az élelmiszereket, amelyek még fogyaszthatók, de valamilyen okból feleslegessé váltak. Évente több millió kilogrammnyi élelmiszert mentünk meg, hogy eljuttathassuk a nélkülözőknek.” – nyilatkozta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatója.
Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított Adománykonvoj ismét rávilágított arra, hogy az összefogás és a közös célok milyen fontos szerepet játszanak a társadalmi problémák kezelésében. A PENNY számára a közösség támogatása és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség egyaránt prioritást élvez, és a cég a jövőben is folytatja együttműködését az Élelmiszerbankkal.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 236 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2024. október 17.